2012. március 4., vasárnap

Koraszülött ruhagyűjtés!

Nem olyan régen a Facebookon indult egy felhívás melyben koraszülött gyerekeknek kérnek segítséget kis-sapkák és kis-ruhák formájában, hiszen ilyen csöpp kis babákra nagyon nehezen lehet kapni ruhát, a koraszülött osztályokon is hiány van belőlük. Nagyon sokan megmozdultak, rengeteg kötött-horgolt sapi készült, és kis takaró is, de még rengeteg dologra szükség van.
Úgy éreztem nekem is segítenem kell. Főként azért is mert 2 évvel ezelőtt a Zsombikánk is itt kezdte életét az Ő 1830gr-jával. Akkor Ő ott, nagy babának számított az inkubátoros babák közül. 5 hétig volt lakója a Pécsi Gyermek Klinika Koraszülött Osztálynak, ezúton is szeretném Nekik megköszönni, örökké hálás leszek, de ezt elmondani vagy leírni nem is lehet mit érzek olyan mély érzés ez, összeszorul a gyomrom is ha rá gondolok. Annyira szerencsésnek érzem magunkat hogy egy gyönyörű egészséges kisbabánk lett. Tényleg nagyon köszönjük.

Elveszek itt az érzelmeim és gondolataim között, de a lényeg hogy én koraszülött inkubátor póló varrásával (szabásminta) (XS méret) szeretnék segíteni. Szombaton varrtam is egyet remélem jó lesz, kicsit kicsinek látom a nyakkivágást, de majd a hozzáértő szeműek megnézik jó-e?

Falnel anyagból készült, kiszabás és összevarrás nagyon gyorsan ment, de a tépőzárak felvarrásával nagyon megkínlódtam, az annyi idő volt mint kiszabni és összevarrni együtt!
A tépőzár egyik oldalát végül cikk-cakk öltéssel varrtam fel mert annyira szúrós volt a széle, akár hogy is varrtam. Arra gondoltam milyen rossz lehet ha megböki vagy szúrja a picikét véletlenül, ha hozzá ér a bőréhez, de ezzel a probléma elhárult, na de mire erre rájöttem! :) Lassan de biztosan. :)


Pár kép a prototípusról, ha rendeben van akkor sorozatgyártás indul......... :)





 Raktam mellé egy gyufás dobozt is a méretek miatt, látszódjon milyen kicsi is.




  És végül kihajtogatva:





És hát nem bírom ki hogy a mi kezdetünkről ne tegyek fel egy képet, ezen a képen  Zsombika még csak pár órás.



Itt pedig már 2 éves nagyfiú:




MI NAGYON KÖSZÖNJÜK!!!



Aki úgy érzi szeretne segíteni a gyűjtésben, vagy van felesleg anyaga-fonala akkor jelentkezzen !!!!
A koraszülött.com oldalán részletes információkat találsz!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése