2011. szeptember 12., hétfő

Addi készlet----->Ginkgo kendő!

Végre megint van egy kis időm hogy megírjam Nektek hol is tartok most!
A múlt héten megérkezett az a csodakészletem, és a Barka-Limonádé fonalam! Bele is vetettem magam a munkába, több kevesebb sikerrel.

Először is pár kép a kezdésről!



Nagyon szépek, mindkettőbe beleszerettem egyből, bár a tűvel kapcsolatban voltam fenntartásaim, de nagyon vártam már, hogy végre kipróbálhassam. (a tűről most csak ennyit, a 2 hét elmúltával majd egyben értékelem majd).

Szóval nagy hévvel nekiálltam a mintának! A kezdés sem volt egyszerű ez a "Garter Tab Cast-On" (hála Muzsinak a linkért) nem volt olyan könnyű mint ahogy kezdetben gondoltam. Végül azért csak sikerült, bár ekkor még nem gondoltam hogy ennek a kezdésnek nagymestere leszek a folyamatos újrakezdés miatt! :)

Az elején 3-4 alkalommal kezdtem újra mert valamiért teljesen egyenetlenek voltak a szemek, a sima sorok szorultak, pedig mindent megtettem hogy lazán kössek és mégis... persze itt ott szálak maradtak el, szóval ronda volt, így bontani kellett, végül már az 50. sornál tartottam amikor az volt az érzésem ez így nem jó, valami nem stimmel és nem is szép... szóval újra bontás!

Megkérdeztem a Facebook-os Kötős-horgolós lányokat (szuper csapat) Ezúton is köszönöm a segítségeket! Csupa jó tanácsot kaptam. (akit ezek a tanácsok érdekelnek mert hasonló cipőben jár, akkor szívesen megírom azokat is)

Kiderült hogy az én kendőmön nincs alul lukacsos sor? És szemszámba se stimmel amit csináltam? (kép róla)


Így aztán nem maradt más mint az újra bontás! (Szóval érthetően a kezdés mestere leszek lassan) Egész vasárnap azon agyaltam mit rontok el..............mindent úgy csinálok ahogy a minta írja......? Na nekiálltam újból és persze 3-4 próba és számolás után rájöttem hogy a fordított oldalon a széli ráhajtásokat rosszul kötöm le.................b*szus........hogy erre nem jöttem rá előbb.......gáz, de legalább megvan! Erről is van kép bár ezt már maradék fonallal gyakoroltam ki, mert a limonádét már sajnáltam erre pocsékolni! :)


Ez már kezd valami "kezdeti" kendő formát adni! 
És hát mi következett.....................megint újrakezdtem a limonádéval (gyapjú fonal hiányában, ugyanis a "lányok" szerint azzal könnyebb lenne, mert kevésbé csúszik, főleg hogy kendőben tök kezdő vagyok).........de talán jó lesz! 2 hetem van hogy végezzek, eddig lehet ugyanis nálam az Addi készlet! Iparkodni kell! :)

Majd hozok képet a munka állásáról..............de többet nem kezdem újra az biztos! Ha most valami történik útközben (remélem nem) akkor elköszönök a Ginkgo kendőtől, mert nem akarja hogy megcsináljam........  :)

Szép hetet és jó alkotást mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. és mi a szitu az addival? bírod? szereted?

    VálaszTörlés
  2. Az az igazság hogy kívülről ránézésre imádtam, a hossza sem annyira zavart ( pedig azt hittem fog), de amikor elkezdtem vele kötni, nagyon kész voltam tőle, folyamatosan akadt az illesztésnél mert szoros volt a sima sorom, alig bírtam áttuszakolni a szemeket rajta, a fordított sorom meg nagyon csúszott rajta, kellett fognom le ne essenek a szemek! Aztán Ercsu ötletét használva (egyik oldalon fél számmal nagyobb tű), már azt mondom nagyon klassz a tű! Még mindig csúszósnak érzem, biztos a fonal választás miatt is, de inkább csússzon mint szoruljon! Ez van olyankor amikor gyakorlatlan kézbe kerül egy jó és drága készlet! :)

    VálaszTörlés