2011. szeptember 23., péntek

Addi értékelése!

Sajnos lejárt az az idő amit az Addi készlettel tölthettem. Köszönöm mégegyszer az 1001 fonalnak a lehetőséget. Sajnos nagyon valószínű hogy mostanában nem lesz ilyen csodakészlet a kezemben!

Nagy fenntartásokkal vártam a szettet, az elődeim értékelései alapján, féltem hogy rövidek lesznek a tűk és hogy csúszós lesz.

Amikor megérkezett azonnal összeszereltem, ami nagyon könnyen ment, és rögtön bele is szerettem, a zsinórja nagyon jó, nem csavarodik, könnyen kezelhető, a tű hossza nem vészes, szokható (pár centi még jó lett volna hozzá)  eddig teljesen tökéletes.

Nekiálltam a kötésnek bambusz fonallal, itt jöttek a gondok, a fonal iszonyúan csúszott rajta, majd pár sor után a sima oldal szorult a tűn, alig tudtam áttuszakolni a damilról a tűre, míg a fordított nagyon csúszott! Kezdtem arra gondolni hogy velem lesznek a gondok és nem a tűvel. Ekkor Ercsu javaslatára (nagyon köszi) az egyik tűt fél számmal nagyobbra cseréltem, így a sima sorok szépen meglazultak és szép egyenletes lett a kötésem. Szóval hála a cserélhető tűvégnek sikerült javítani az én hibámat! Az illesztésnél azonban továbbra is kellett kicsit segíteni a fonalnak, de nem volt nagyon zavaró a dolog!

Összesítve: Ez egy igazán jó szett, kicsit olcsóbb volna talán nekem is lenne. Az összeillesztés könnyű, bár kicsit akad! Zsinór tökéletes. A cserélhetők tűk mindenki igényeit kiszolgálják, és mindenki kötéséhez tudnak igazodni. Kicsit lehetnének hosszabbak a tűk, de ez a méret is megszokható! Egyedül a csúszósságát láttam hátrányának de csak bamabusz fonallal próbáltam, így lehet egy másik fonallal ez is előnyére válna inkább!

Köszönöm a lehetőséget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése